Monday, October 8, 2012

Mamy Poko on sale!!

Asslaamualaikum...salam kasih sayang salam ukhuwwah untuk semua...

Mommies, did u all know that Jusco is having a "baby sale"? Haha..saya baru je tahu. Secara tak sengaja semalam tersinggah kat Alpha Angel Wangsa Maju. Plan nak cari maternity nightdress Scarlet barang sehelai dua..

Masuk je pintu, nampak baby diapers on sale. Pandang mcm tu jela..saya jarang jatuh hati pada sale. Plus Imtinan cuma boleh pakai Mamy Poko Extra Soft Easy Fit Pants sahaja. SAHAJA. Yg lain2 dia elergi. Apatah lagi jenama lain, yg Mamy Poko Easy Fit Pants biasa (xde extra soft) tu pun dia blh elergi...*sigh*

Been using Mamy Poko for almost 1year, saya dan suami dah aware sgt2 dah dgn kemahalan harga Mamy Poko Ni. Nak jumpa offer ke sale ke mmg payah..kalau yg extra soft tu untuk size L harga dia RM39.90 sepeket, yg cuma ada 28pcs! Paling murah boleh dpt kat Manjaku dgn RM36.90...

Tapi semalam kat Jusco dpt price RM29.90 sahaja sepeket. Murah sepuluh ringgit. Mcm x percaya. Suami saya lepas belek, belek lagi..belek lagi..belek lagi.. Akhirnya ambik 6paket. Betapa tak percayanya kitorang, sampai kat cashier tanya lagi betul ke ni price dia?? Haha..

Sale tu kata diapers nye offer till 14/10 je...tp baby sale tu sampai 28/10... Xpe, tak kisah pun sale yg lain2..baju mahal ke murah saya x tahu.. Kerja suami yg shopping brg2 anak ni..tp kalau harga diapers mmg saya aware..hehe..

Jimat 60ringgit untuk bulan ni&bulan depan..hehe... Kalau sape2 tau kt mana nk beli diaper Mamy Poko Extra Soft Ez Fit Pants ni dgn harga yg murah atau harga borong, tolong la bgtau saya ye..saya sanggup keluar duit beli byk2 terus...lampin pakai buang ni mahalllll...huhuhu...


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment