Thursday, April 5, 2012

Rasa Teruja....

Assalamualaikum...

Saya sebenarnya tengah teruja ni...Hehe...
Pagi tadi buka blog sendiri, tengok ada new follower..
Profile picture dia mangkuk tingkat kaler biru...
eh,macam penah tengok kan...macam familiar...bila klik, eh eh eh.....

CIK MAT GEBU!!!!!

Tak over kan saya buat macam nih?
Serius mcm tak percaya...
 I only dropped one short comment kat satu entry cik mat nih...
Tanya pasal brussel sprout...
Tak terfikir langsung yang Cik Mat akan jenguk rumah saya yang tak berapa siap ni, tak berhias, takde bunga takde perabot,semua takde...yg ada cuma tuan rumah yang tak berapa lekat kat rumah je...

Haih...still tak pecaya lagi nih..

Saya dah lama adore dgn Cik Mat nih..mmg dah lama bookmark tiffinbiru.com..
Ni otai blog masakan yg peminatnya dah beribu saya kira..
Cuma segan la nak menyapa kan..Hehe...
Tapi, through his entries, nampak sgt Cik Mat ni humble..
Sbb tu saya suka baca blog dia..
Sambil-sambil cuci mata tgk menu-menu yg menggiurkan tuh..
Dan hari ni, mmg terbukti humble orangnya..
Kalau tak humble masakan sanggup menjengah blog picisan saya nih..
Terharu...

Kadang-kadang kan, benda-benda kecik mcm ni la yg membantu menaikkan semangat saya nak menulis...

Terima kasih untuk Cik Mat Gebu..


No comments:

Post a Comment