Wednesday, January 30, 2013

KL Garage Sale : ELLE Handbag

Assalamualaikum,my dear friend and readers. (apsal kalo nak buat iklan kena speaking?) Tundukkan kepala,tenung kaki, termalu sendiri.

Ok, kitoram (saya,hubby,Imtinan, baby,and bibik) soon akan move to stay in Kelantan. Atas beberapa sebab.

Ekoran itu, saya dan suami memutuskan untuk jual je brg2..kata suami malas nak hangkut bawak balik..penat+takde masa nak packing2...
Tinggal bwk balik baju & buku je...

Sekarang tengah sort out few items to sell.

Yang pertamanya, meh kita tengok handbag ELLE..



#front view



# inside view, ada 3 compartment. Ada poket untuk letak henpon.



# kat dlm kaler hitam.

Saya sayang henbeg ni. Suka kaler dia..nampak light2 gitu. Tapi...dapat pakai 5,6 kali je, tu pun Mr.Faris dah jeling2 cebik2 muka..dia mmg tak suka beg ni dari hari pertama beli dulu..geram ai tau..dia mmg anti "ELLE".

Tapi saya suke je ELLE ni. Jam ke beg ke..suka. Suka style design logo dia tu. Nampak simple,sweet,elegen,nice.

Ni beg first and last pilih sendiri. Lepas tu semua Mr.Faris yg pilih&beli. Sukati jerr..

Harga...RM100.
Ok tak?
Beli dulu RM300++

Condition still bagus lagi. Kata guna 5,6 kali je..pastu sayang pulak.. Haruslah dijaga dgn elok..hehe..

Ok sape2 berminat boleh inbox kat FB saya ataupun whatsap/sms/call 0192391212.




- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment