Thursday, January 24, 2013

Tertunai Hasrat di Hati

Assalaamualaikum.

Gigih jugak pegi saloon hari ni.
Ptg td tgk anak2 dah tido,
tatkala guruh dan kilat sabung menyabung,
dan hujan pun renyai2..
cepat2 (dan senyap2) bukak grill...
zupppp sepantas kilat turun.

Saloon tak jauh pun.
Bawah rumah ni je.
Erkk...bawah rumah?
Haah,kat dalam kawasan kondo ni je.
Kedai baru bukak,depan pool.
Saloon cina, tp pekerja pompuan melayu semua.
Ada bilik untuk muslimah.

Pukul 6.48ptg,gigih turun bawah.
Saloon ni tutup kul 8.30malam.
Waktu turun tu ada 3 customers.
Pekerja pon dan2 ada 3 orang jer.
Menunggulah saya.
Dlm 15minit je. Puas hati la jgk servisnya.
RM35 untuk potong&cuci.
Err...berbaloi tak? Taktau saya...rasa cam mahal. Huhu...

Waktu tgh potong2 rambut tu,
Akak tu tanya "awak student ek?"

Saya : Hehehehe... (harus sengih lebar...perasan awet muda
Padehalllll....)

Akak : kenapa?bukan ek?
Saya : Dah dua anak ni kak...baru lepas bersalin je saya ni.

Akak : oh reallllly??
(hover je akak nih...tp saya suka..hahaha)

Akak : eh,umur awak berapa?
Saya : 27.
Akak : Akak 30. Nampak mcm student je awak nih.

(Saya....kembang berbunga kelip2 mata dlaam hati...haha)

Akak : eh,sembang2 ni kang salah potong plak. Awak nk potong gaya cemana nih?

Saya : Gaya pape je la kak..asal cantek.
( Ayat mesti cover. Padahal diri ini tak reti pon nak bagitau gaya apa..fesyen apa. Ye,saya buta hairstyle)

Akak : okeh,akak buat gaya student2 korea nye rambut eh.. Awak pon muka ada mcm cina nih, kira boleh lah kan?

Saya : Terkedu....

Err...nak cerita apakah ini sebenarnya?
Nak cerita pasal keterujaan dpt gi merehatkan diri sevenarnya.
2jam dlm tu,rasa heaven sangat3..
Semenjak2 ada anak tak pernah lagi memanjakan diri walau sekali.
Tetiba rasa mood untuk meneruskan hidup berkobar2!!

Dua tiga hari nih, asal petang je terus rasa fenin2 lalat nak jatuh nak pitam.

Tapi apesal hari ni tak ek? Heheee..

Ye,saya tau saya over..
Tsk...tsk...tsk..

^________^


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment