Sunday, August 1, 2010

My First Entry..A welcoming Post to Everybody and A Special Attribute to Adawiah Ibrahim - The Best Friend of Mine

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera..

Thanks to Allah for this new born of mine..soooooooo hepi..
Alhamdulillahillazi nahmaduhu wa nasta'inuhu wanastaghfiruh..(Laptop Sufi takde font arabic!) hehe..

Untuk 'kelahiran' blog kali ini Sufi rasa sangat gembira. Tak sepertimana blog-blog lain yang sebelum ini yang dah Sufi 'anaktirikan' dengan jayanya. Juz a lil bit history; SUfi sebelum ini punya 4 blog, i created them and i had successfully ignored them! How so cruel I am..hehe..

But for this time I think I will put much more attention as THIS IS MY NEWBORN BABY..yang telah dilahirkan dengan penuh kasih sayang oleh seorang sahabat..hihi.. Sufi anggap ini hadiah yang teramat istimewa dari seorang sahabat bernama RABIAATUL ADAWIAH IBRAHIM. Anak pakcik Ibrahim ni sangat baik hati.. She is the one who created this, though upon my own request, but she gives me more than what have been requested.. How lovely Adawiah is..

Adawiah, terima kasih ye..Uhibbuki fillah

Untuk semua sahabat-sahabat, dan bakal-bakal sahabat maya, blog ini Sufi jadikan rabitah hati kita, pengikat ukhuwwah dan mahabbah..Sahabat-sahabatku..Di perutusan maya ini kita bertemu..Maka andai ada saatnya kamu susah, berziarahlah ke sini, andai ada saatnya kamu gundah singgahlah di teratak ini..Akan ku hidangkan sajian yang menenangkan jiwamu, menghilangkan gundahmu, dan memudahkan payahmu..InsyaALLAH..InsyaALLAh..

2 comments:

  1. sue...tiada ungkapan selain...timo ksih di atas persahabatan ini....

    ReplyDelete
  2. Hehe..sama-sama..terima kasih kembali.. Ukhuwwah fillah abadan-abadan..

    ReplyDelete