Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan is coming...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...wish u ols da best owez!!

Ini tahun kedua SUfi berpuasa bersama Mr.Faris. Berbeza dengan tahun sudah, tahun ini kami tak buat apa-apa persiapan pun untuk menyambut ramadhan,melainkan sempat jugalah SUfi memperbanyakkan puasa di bulan Syaaban, demi melatih diri untuk bangun seawal jam 4.30 pagi untuk masak sahur..Berbeza dengan tahun lepas, macam-macam benda kami prepare. Dari hal di tikar sejadah hinggalah ke barang-barang dapur. Seminggu sebelum puasa kami dah sibuk mencari dan melengkapkan itu dan ini. Tapi tahun ini, ditengah keterujaan menyambut ramadhan karim ini, SUfi x berapa sihat sangat..SAKIT PERUT...bunyi macam biasa..tapi sakitnya kali ini lain macam.Allah sahaja yang tahu. Sampai terpaksa ponteng kelas. Ada ketikanya juga terpaksa membongkokkan badan. Perut rasa ditarik-tarik..Hari ini masuk hari keenam sakit perut SUfi ini berterusan.. uh..dunnow why..

Dan fokus untuk semua benda macam hilang...hilang macam tu je...ye, sekarang masanya ALLAH uji SUfi dengan ditariknya sedikit nikmat kesihatan. Mendoakan diri sendiri agar cepat sembuh..

Sahabat-sahabat yang dirahmati ALLAH semua, Sufi sangat sayangkan kalian semua, walau ada antara kita tak pernah bersua muka, tak mengapa...yang penting hati kita bersatu dalam rabitah yang utuh, dan dengan satu wehdah yang sama... SUfi doakan sahabat-sahabat semua dipermudahkan urusan, dipertingkatkan kesabaran..dan dirahmati Ramadhan kalian...

Tak boleh nak tulis panjang-panjang..sebab tak leh nak fokus, kena layan cik perut ni..takut nanti merapu-rapu pula..WIsh you a blessed ramadhan!

Enter Fleedy.com
Fleedy.com | Hantar Kad Ini | Dapatkan Komen Bergambar Disini

No comments:

Post a Comment