Monday, June 17, 2013

Buah Hati Mama

Ok ni sambungan entry yg sebelum ni.
Saje geletis buat lain2. Saje. Memang saje2.

Hari tu kan ada hal dengan TM kan. Pastu dua toga hari lepas apply lagi. Only application. Tak dapat2. Nak nanges je rasa. Sedih. TM, kenapa awak buat saya macam ni TM? Sampai hatiperut. Tak setel2 lagi. Malas dah nak amik tau. Mulai hari ni kitaaaaa putus! Awak jangan kontek saya lagi! Saya menci awak! Tapi kalo saya duk KL balik nanti saya cari awak balik tau...sebab saya sayang unifi tu...hihi..

Try apply maxis broadband. Pasal celcom jgn haraplah. Tu lagi pelsu. Asyik no servis je. Kalo calling2 terputus2 sokmo. Stress. Tadi terus g maxis apply broadband, dan2 tu jgk dapat. Lepas dua jam, cukup2 dua jam dari masa yg tercatat kat resit payment terus boleh on. Laju. Alhamdulillah. Meh kita try tepek gambar barang sekeping dua.



















Daughter - Wife - Mom

No comments:

Post a Comment