Friday, June 21, 2013

Demam Susunatur Melanda

Assalamualaikum,

Sekarang ni para blogger (especially yang dah jadi mak-mak ni) macamkan tengah demam susunatur pulak.

Tapi saya suka. Saya kagum. Saya seronok membaca.

Sebelum-sebelum ni susah ya ampun nak cari blog malays yang meng-update entri susunatur rumah. Google susunatur pun jumpa tah apa-apa. Nampak tak di situ kekurangwujudan blog2 sebegini.

Sampaikan pernah terpikir nak mintak kak Aty Aku Bukan Bidadariform group encourage bloggers buat entri berkaitan home organizing and decoration. Saya nak jadi tukang baca je...
Kenapa Kak Aty? Sebab dia rajin dan blog dia dah glamer. Kira dah ramai follower la gitu. Sape2 yang selalu baca blog kak Aty ni mesti tau lah yang kak aty ni manusia rajin. Buat apa mesti jadi punye.

Pastu baru ni terjumpa blog Kak Fizah SusunAturSioca
Lupa camana boleh terjumpa tu. Rasa-rasa through iHeart organizing kot. Err...ke sebab giveaway,betul2 lupa. (Banyak urat saraf terputus time beranak..hik2).

Melalui GA susunatursioca ni banyakla saya bookmark blogs yang bercerita tentang susunatur. Seronok membaca.
Seronok sangat.

Dulu.....rasa macam tak tau mana nak cari kawan2 yang sama peel perangai mengemas menyusun ni. Kadang2 ada orang yang susun jugak. Orang susun dia susun. Cantek sama cantek. Tapi tang praktikal ke tak tu yg penting. Dulu....rasa macam am i alone here? Tapi sekarang bila ramai dah bloggers yg appear bab-bab organizing ni serius rasa macam eh ko kawan aku, ko pun ko pun jugak...hollohh..padehallll kan kenal pun idok.

Selamat maju jaya korang. Keep up your good works guys. Pehlisss dont stop this. I love reading yours! :-)

~tata~

Daughter - Wife - Mom

7 comments:

  1. ada rules mengatakan..don't juz only read, share your story too...muehehe....jom kita sufi!! =D

    ReplyDelete
  2. Yup, tak kan baca jer, Yukk sharing is caring ;)

    ReplyDelete
  3. Kak asma,teruja tggu entri dari kak asma. Seronok tengok barang homei2 dari obersea ;)

    ReplyDelete
  4. seronok tgk entry susun atur, tunggu kerajinan melanda untuk buat juga susun atur kat rumah, skrng M masih besar lagi, tp dh start serabut tgk brng kat umah bsepah2..hu hu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya punye M pun besauuu sangat2...hehe..tambah dengan baru pindah ni..pastu macam nak kena pindah lagi pulak...lagi besar M tu...

      Delete
  5. Eeeaarrr..uurrmmm....aaaaaa....heheh..*eeaahh apesal akak gelak nih.... yer ar kan..skrg menjadi fenomena....fenomena sihat dan baik mcm tu mmng beshhhhh..akak pon numpang2 jugak bace....

    Eesahh..asal rase janggal jer ni bahasekn diri akak...sblm ni mcm tak jeeerrr...hahaha

    ReplyDelete